mjukglass 50%

Träningen sög, jag är jättejättesjuk och höll på kväva mig själv av mitt tillfälliga huvudinnehåll. På väg från gymmet gick jag förbi karamelltåget och kunde inte låta bli att bli grymt irri över deras sk "säsongsavslutning"!! Jag har ALLTID trott säsong stavas med e, alltså sesong. Fel josse. Och jag har lock för båda öronen nu som vägrar försvinna, så himlarns körd.
Men körkortet känns bra..
..kändes...
...
ända tills jag och sandra skulle köra hem från lisa och jag fick punka! Alltså, det är första dagen, kunde inte gud skonat mej och mitt självförtroende då det gäller bilkörning???

Nu ska jag kurera mej och sova länge.


 Sandra har gettt mig i uppgift att sy hennes balklänning, men jag är inte så haj med symaskiner så om du är bäst på det är sandra väldigt tacksam. Om du dessutom är av det motsatta könet så har du möjlighet att tävla om platsen som hennes kavaljer. Tanken är att mannens utstyrsel ska likna denna, men hålet längre ner för att inte förstöra knapparna. Så, alltså först till kvarn!

Kommentarer
Postat av: brumenergro=D

HAHAHAHA du är så störd! hålet längre ner... :(

2008-10-22 @ 23:34:39
Postat av: kajsaa

snarare vaxpropp i örat än lock ;)

2008-10-23 @ 08:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0