Jag tyckte jag var lycklig

Kepsfrilla, slappkläder, bakis, gårdagens smink, trött, olles, nyktert, bettvå. Gissar att ni fattar vart jag vill komma. Kvällen var alltså ingen toppenkväll, förutom sista punkten som är stående överlägsen. Morot är gott, min jos tog just slut och ögonen kämpar för att inte falla ihop. Intressant diskussion dök upp nyss, vad mår man sämre av? Att vara helt utan närhet, eller få massor men inget på riktigt?
I vilket fall som helst så är mitt högeröra fortfarande igenlockat, jag har lyckats tappa bort rinexidtabletterna som jag ska ta och det dunkar illa. Måste fortsätta leta snart men ska borsta gaddarna först. Ville bara meddela att jag lever, överlever som alltid. Jag är soms ljusets hastiget; Konstant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0