hur många sinnen ska man ha?

Hörseln är fortfarande veck på vänsterörat, mina ögon faller ihop för att jag är trött och jag känner ingen lukt. Eller smak för den delen.
Fattar ni, jag fikade jordgubbste imorse utan att känna att de luktade eller smakade jordgubb!! Men det var varmt och jag brände tungan, så har kvar ett sinne minst. Gör mej frisk tack!!
Vi mös igår (mys mös myste nivet), ursvikarna+jag och käkade tacos, såg film. Egentligen filmer, men film för min del. Jag blev lite trött:$
Nu är jag i norsjö och ska se volleyboll, sen käka middag och efter det åka tillbaks till stan för att festa med emelie och isabelle. NICERICE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörruuu duu! du måste ta och lära mig om hur man gör en sån där cool blogg ;P

2008-10-26 @ 20:35:28
URL: http://bzkguthan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0