Hej, alltså förlåt.. men?"

Jag är världens sämsta människa, jag är på det där humöret det ena könet tvingas dras med en gång i månaden, matteprovet gick bokstavligt talat åt helvete, jag är trött, jag är besviken, besviken framförallt på mej själv, jag är less på min musik, jag har beslutsångest om ja ska ut i helgen, jag har inga kläder i min garderob.

Jävla I-landsproblem, men det är dom enda jag har och just nu vill jag bara gå under så om någon känner för ett kollektivt självmord så kan jag nås i mitt mörka kalla rum där jag ska spendera min kväll av respekt för allmänheten..

Kommentarer
Postat av: mellan

haha men det är för att de ligger på golvet Bett :$ :*

2008-10-15 @ 19:23:21
URL: http://mlundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0