de va somfan

http://felficia.bloggspace.se/ vågade utmana mej, watch it :

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



1. 
Jag är extremt jävla klantig, det är helt sjukt hur ofta jag gör illa mej själv. Klantig är typ mitt andranamn

2.
Pluggar inte så mkt, avsevärt mindre än jag borde. Men jag klarar mej ändå (oftast)

3.
Jag använder ordet skit jätteofta(skitbra, skitofta, skitdåligt osv)

4.
Går alltid omkring och småäter när mamma gör mat, typ smakar lite

5.
Faktiskt så är jag rätt pedant, lider nog lite smått av tvångstankar, men de märks inte när man kollar in i mitt rum som oftast ser ut som ett bombnedslag. Men annars såå, skulle tillexempel aldrig röra en trasa frivilligt. Eller äta ngt som redan är blandat, typ om ngn hällt sås på köttbiten så jag inte kan se ifall det är vita streck i den. Mamma klagar jättemkt på mej i den här punkten.

6.
Som i nr5, jag är jättenoga med vad jag äter. Inte kräsen, för jag gillar det mesta, äcklas bara av dt vita i kött. Har alltså iprincip aldrig skinka på mackan för att i min familj köps inte skinka utan vitt. Pappa har slutat servera kycklingklubbor då jag är hemma för han blir så arg på mej. Julskinka är problematiskt, kassler och fläsk likaså. Men jag måste faktiskt peta då jag äter filé oxå..

7.
Brukar nörda vid ett töntigt spel på internet som min syster visat mej, jag är typ besatt.

7.
aah svårt.. men jag älskar att borsta tänderna. Gör det minst tre gånger/dag. Om jag mot förmodan skulle gå och lägga mej utan att ha gjort det har jag jättesvårt att somna och mår halvt psykiskt dåligt. Så jag har jämt en tandborste i väskan utifall att nivet




jag utmanar:

Sandra

Kajsa

Linnea

Betwan

Lisa (öppna bloggen nu hihi)

Bessam

Gabbabe

Tina


Kommentarer
Postat av: gabbabe

4. där du skrev att du alltid går omkring å små äter så MAMMA gör mat :O

DU äter fan 24/7 :O inte bara då mamma gör mat :O hahahhahahha men ja älskar dej endå :*

2008-11-01 @ 23:02:45
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0