CiteraT:

"En flicka behöver bekräftelse" Sant, word jennyLU.
Du kanske inte hatar mej,  jag föddes inte heller för att göra dej lycklig. Inte tvärtom heller, tydligen. Lite överdrivet.
Idiot, sandra skulle dödat för min skull. Det värmde. Mina fötter är och förblir kalla. Lasse: "Det hjärta som skulle bli ditt på ngt vis, fryser nu istället sakta till is". Kört.
Tänkt på en sak? Om men festar innan förfesten, så borde det rimligtvis kallas för "För-förfest", men det är egentligen rätt ologiskt med tanke på att det är på den såkallade efterfesten allt händer, så den borde kallas "Förförfest"? Aja, vad jag försöker komma till är att för-förfesten var mysig, förfesten skitkul, festen båda bäst och åt helvete. Tror jag :$ .
Betvå, kära kära betvå. Vet inte vad jag skulle tagit mej till utan dej, trots att vi mestadels håller till på olika håll. Magi ni vet, tankeöverföring, tänker du samma sak? Absolut Brämhults! Dricker just nu någonting småsurt som ska smaka jordubb och apelsin men funderar på om det verkligen gör det. Färgen är odefinierbar. Men det är gott iallafall, brämhults duger! Erkänner att egentligen försöker jag dränka min lördagsångest (vilken jag inte förstår vart den kmr från) med någonting annat än det jag dränkte mej med igår. Stjärnutdelning till alla som deltog på förfesten. Betvå och Jenny  gjorde typ resterande av min kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0