The grande finale

Eftersom ingen svarat på förra inlägget tar jag för givet att ni inte förstår vad svaret var. Eller så gissade ni utan att kommnentera?
Det är iallafall itne kyssas om ni nu trodde det. Eller jo, de är vi såklart oxå bäst på. Men eftersom det var en kuggfråga fanns det flera rätta svar och det rättaste var: Fest. Bäst på fest.
Dock är jag inte lika bra på efterfest, jag är lite trött av mej.
Nu ska jag spela in ett portpurri, kan lägga upp lite bilder från helge ntyp imorrn?

I helgen åker jag och sandra till sthlm, mitt tredje hem. Vi ska göra stan. Som en extra bonus är det skyltsöndag där i helgen, otroligt mysigt, planerna är gamla stan och öl. Puss på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0