Sömnbrist

Är tröttare än jag någonsin varit, dygnet runt. Från dess att jag vaknar, tills jag går och lägger mig igen, medans jag sover och samma veva igen. Sovde jättegott några timmar då jag kom hem från skolan, och kolla nu, klockan är liksom 01.25 och jag kan verkligen itne sova. Är itne trött för fem öre. Förresten ska jag slänga min dator i golvet, för jag fattar inte hur man installerar antivirusprogram. Fast de är kanske itne dens fel, inte att jag inte kan ladda upp filmen heller .Ska be alleballe hjälpa mej, för ingen vill missa premiären av "fortet" såklart.
Och en till sak, jag har hittat mitt tandskydd (har nog förresten inte ens sagt att det är borta) som har varit borta jättejättelänge. Gissa vart det låg? I sängen, haha bra koll, tror jag har för stor säng minsann..
Nu ska jag borsta gaddarna en till gång innan jag gör ett riktigt seriöst försök på sova!

jaaaa, körkort gillas:))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0