sandigt::

okej, erkänner, jag är trött. Sjukt jäkla trött. tänkte skriva att de är skumt, men faktistk så är tröttheten helt självförvållad och kanske ändå värd besväret. Vi hade otroligt mysigt och gick inte och la oss förän 08.15, sen upp klockan 10. Plikten kallade, vem vill va utan burgare menar ja ju? Gos;*
Förresten så undrar jag varför inte bara allt folk kan hålla sig hemma medans jag ska va ute på stan? Innan jag hittat en jävla parkering hade halva min gå-på-stan-tid försvunnit. Plus att jag hade slut pengar, lönen kommer tydligen imorrn..
Pengarna räckte i princip bara till karmasutraspel och godisstring. TIll cheferna, från brudarna. Hehehe ;)

Julstämningen börjar ta sig, vi mumsar knäck, har en jätteful men fint dekorerad gran, julklappar under granen och en massa snö. Julmusiken är jag dessvärre äckligt less på. Från och med november plågas man med kvalificerad skitmusik vart man än går, vilken radiokanal man än lyssnar på. Fruktansvärt.
Finns dock en jullåt som gillas asmycket, lyssna! :::


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0