planlöst

ja blir för det första så himla social på msn då ja har tråkigt. Tror mina kontakter börjar uppleva mig som jobbig. Sant, ofta jag? Skippade iallafall fest, för det andra, så nu är jag hemma och kommer nog stanna här resten av kvällen. Resten av livet om jag fick;D
Upptäckte några filmer där uppe som jag inte sett, fantastiskt! Men under tiden jag skulle starta en så fastnade jag på kanal fem. Shrek två, yeah (igår: Malin yeah, josse oyeah).
Jag ligger iallafall och har skiiiiiiitkul, så om någon har ett mindre tråkigt alternativ, ring mej. Eller ring bara för att underhålla. Annars ska jag stanna här och njuta av att göra ingenting resten av natten. Hohoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0