Omotivated, hi i är mats, lort har drivingkort

Skellefteå låg under med 0-1 när jag slutade se, så bra är hockey. Jag borde skriva det här med nymålade naglar, men icket. Jag har knappt åstadkommit någonting idag, mer än att försova mig, städa lite halvhjärtat och köpa en julklapp till alleballe. Shit vilken tjej. Förresten har det kommit upp massa kort sen lördagen, inte att leka med. Jag ser ut som ett freak på varenda ett. Så med detta inlägg tänkte jag egentligen bara berätta att det är minus 22 grader celsius i norsjö. Mmmmm sommaren är påväg känner jag.
Ska ut och gå snart, måste lämna ett julklappsprojekt hos min farbror och jag kan inte köra ut bilen ut garaget. Jag varken kan eller vill. Jag lyckades med det en gång idag (efter jag skrapat bakhjulet mot brotrappan och backspegeln i dörren) men sen tänkte jag inte att jag behövde den senare, och nu orkar jag helt enkelt inte med samma procedur igen.
Men jag är lite bra och har installerat Firefox och allt småtjaffs på hemmadatorn, helt själv!! :D:D Det trodde jag inte jag var kapabel till om sanningen ska fram. Nu saknas bara ett antivirus till min pärla. Vilken grej alltså.

Avslutar inlägget och kvällen med ett extremt stort GRATTIS till betwan som faktiskt tog körkortet idag. Shit vilken tjej!
 Fast egentligen är hon en skit, en sengångarskit ;*
Jag älskar dej hun, nu har vi massa roligt att planera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0