Dear santa:

Trots en hel del antibakis och resorb mår jag röv idag. Verkligen inte kry, och huset ser förjävligt ut. Jag har grus i sängen. Skulle vilja ha lite städhjälp. En privat städare ja tack! Mina duntofflor läker så de är dun överallt. Ge mig nya? Hmm..  vill ha sommar, eller en riktig vinter så ja kan åka massa bräda. Det vill jag också ha förresten, en lång resa till alperna och bara åka hela dagarna. Sjukt soft!
Meeer? Ge mig pengar till nya äpplen. Och DC++ vill jag också ha, mitt är fukkat så in i helvete. Tur mamma inte läser, hon skulle få krupp av alla svärord. Stackarn är på mauritius utan mej. Blä.

Ber om att få en massa julklappar, många fler än förra året. Justja, en ny mobil skulle sitta fint. Och en hjälte. Faktiskt, en hjälte står nog överst på min önskelista, en som kan fixa ett antivirusprogram på datorn, rädda mig från alla dumheter och mata fåglarna åt mig. Jag är lite erfaren minsann, denna gång fyllde jag vasken istället för köket med frön. High score på mig. Mer varmvatten önskas rejält. Och en hemmafest, en mysig fest med kul folk och bra musik. En bra låt?:::



Den är ruggig!


Jag är en dålig människa. Riktigt urusel om sanningen ska fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0