Karma

Hört talas om det som kallas Karma? Idag fick jag iallafall lära mig lite om det. Steg upp och slängde en blick åt vänster. Det kändes sådär, jag förtjänade att få spegeln sönderslagen. Min mobil förtjänar däremot att få displayen inslagen, pannbenet oxå om den hade haft ett. Man glömmer inte av att ringa, det gör man bara inte. Det är väldigt otrevligt.
Så nu eftersom jag fortfarande ligger hemma i sängen funderar jag på stanna här resten av förlunchen, sen dra in och träna, leta lite julklappar och efter det åka hem till Norsjö. gäller att ta vara på tillfällena. Borde kanske sola lite oxå, ser ut som vaniljglass. Är det bara jag som känner av julpaniken?! Jag har köpt två ynka julklappar (well, tre, men en ska tillbaks) och poängen med det hela är att jag har slut pengar. Jävla sthlm, jävla fan, jävla josse.

Ingen puss. Ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0