Blidde not

Aja, nästa gång kanske jag lyckas med mitt "göra-om-designen"försök. Inte denna gång iaf.

Efter en relativt slapp dag på skolan sitter jag nu här med klänning, strumpbyxor, benvärmare, tofflor och en drink i handen. Mitt huvud fylls med opera, Österrikisk opera för att vara exakt. Mamma har bestämmt sig för att bli lite mer kulturell, därav resan till wien för någon vecka sen. Anar att det är därför operan som spelar är just från österrike. Jag tycker det låter hemsk iallafall. Just nu håller jag på sminka mig, platta håret och hungra ihjäl. Gissa vad jag ska få för middag?
Köttbullar, YEY!
Som om jag inte fick det idag på skolan? Som om det inte är typ det värsta jag vet näst efter makaronipudding. Mätt och belåten, jojo tjena.
Dom är hemmagjorda iallafall, så kan ju trösta mig med att dom inte är fulla med massa konserveringsäckelmedel.

Aja, ikväll kommer jag att befinna mig hos ngn snubbe som elin känner, sen hos issa, sen på balzac. Det måste bli kul, verkligen. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Förresten klarade jag kemiprovet, grymt tur och knappast någon skicklighet alls då jag chansade på 85% av frågorna. Jag är grymt helt enkelt. Inte grymt bra, bara grym i all sin enkelhet.
Nu ska jag göra mig klar, tjing

 En bakissliten Josse.


Ps. Har hört ryktas om att jag kommer bli kidnappad imorgon, mer vet jag inte:|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0