Söndagsångest

Henke grämjer sig för veckan framför på söndagar, jag för veckan och framförallt helgen som varit. Undra vem som mår sämst? Imorse vaknade jag jättetidigt för mina föttter höll på klia sönder. Lika bra, för istället för att sova gjorde jag ngt så smart som att ta bort lite fylleinlägg plus läsa igenom alla skickade sms. SHIIEet. Datorer borde vara förbjudna, mobiler likaså. Måste kanske förklara mig, norsjö är ett bra ställe i sig, men jag passar inte in där. Det är för litet och för mkt att alla känner alla. Folket växte jag upp med, jag är en av dom så egentligen ska jag inte säga så mkt där heller . Mer än att jag är less på endel som funnits där waay för länge. Det känns så hopplöst för endel, dom som inte ens provar fara någon annan stans. Okej ifall man provat men sen återvänder hem, men alla borde testa. Jag testar fortfarande och hoppas på att lyckas.
Imorrn blir det öl vid älven. Om jag pallar, men älven står iallafall på schemat direkt efter jobbet. Tjao!

Kommentarer
Postat av: Stylissimo - Fifi

Sv: Om du med typsnitt menar fonter så finns dafont.com som har hur mycket fonter som helst. Gratis att ladda ner

2008-08-04 @ 23:13:24
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: syster

du ha tage alla orden henke sa till mig då ni va så där lagom fulla...

Josse, jag hoppades att du skulle få ett liv som inte gick ut på att skriva ner ord som endra säger? :O

du som bruka klaga på mig om ja säger nått som nyss du sa? :O tänk efter!

2008-08-07 @ 15:48:29
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0