Repetitionsfa(s)n

Körskola, där har jag ägnat min dag. Sjuk, nästan döende känner jag mig, grymt jobbigt plus att det verligen känns som jag stör alla andra då jag hostar och snuvar hela tiden. Aja fordonsfasen är avklarad, men dessvärre inte repetition. Jag gjorde den alltså tio gånger utan resultat, då gav jag upp. Satt där mellan nio och tre, fatta hur less jag är?:( Gick och tränade istället innan jag drog mig hemåt. Lögn där, köpte ett äpple först på hemköp som fick funka som lunch/mellanmål. Ja lovar att de blir fler gånger, det var grönt och jätteperfekt=D Friskvårds värdeskåp åt upp min krona då jag skulle låsa in mobilen mm, utan att de gick låsa! Hittade en till i börsen tillslut, tur, annars fanns de bara mynt i andra valutor typ euro och leva.

Upptäckte imorse att jag skulle behöva införskaffa massa nytt att ha på mej, synd mitt kort är lika tomt på pengar som min garderob på kläder..


Nu ska jag begrava mej i teoriboken, önska mej lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0