Paniksöndag

Shit, jävlar, jag är så dum. Imorrn börjar iallafall mitt nya liv och jag funderar allvarligt på lägga till nykterist som en punkt. Åååhh jävla jävla josse.. Iallafall började jag jobba elva idag vilket var anledningen varför jag inte skulle vara uppe så länge plus inte bli allt för packad igår. Fel, vi bestämmde oss för att sova klockan 6 på morgonen och jag var full då jag vaknade. Gaddamit. Jag sandra och langoskillen trängdes i hennes inte allt för stora säng hela natten. Grymt varmt! Men han klagade inte iallafall, jamena vem vill inte ha chansen att dela säng med både sssb och sjsB?
Tog mej upp och åt sportmackor, galet gott med hårdmackor då man är sliten! Kom mej till jobbet oxå, tillslut. Jag och världens kanske bästa Lars hade en råsoft dag, hans sista.. :(  Det dumma är att då man ser ut som jag gjorde och gör idag (dvs äckligt sliten, äcklig överhuvudtaget, som när man inte vill visas offentligt) så kommer allt folk man verkligen inte vill träffa. Verkligen alla, lovar, säkert sju gånger idag har jag funderat på dra en påse över huvudet och hoppa ner i fritösen. Så illa är det faktiskt. Idag gjorde jag mej förtjänt av mitt namn JosseOsnygg! Sen så var de galet mkt folk på middagen, helt sjukt. Jag har fått en egen mugg, mitt liv är fixat :D En Josephine-mugg!! Lars fixade den till mej, snällt va ?

Mer om mitt liv som börjar imorrn kommer det att innebära biig changes, ska börja med massa, bli bättre på en mängd grejer, dra ner på andra och sluta helt med vissa. Får väl se hur det går, men jag har stora planer för mitt liv!


Man kan ju undra vad sandra gjorde med glassmaskinsspaken ?;) ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0