Panikar

Hur mkt krävs det egentligen för att lyckas packa en väska? Tänkte räkna upp vad jag packat, men då är det ingen som förstår. Skulle säga mer ifall jag berättat allt som är Opackat. Problemet? Okänt. Jag? Kanske. Faktiskt kan jag inte ens välja vilka bikinis jag ska ta med, har packat fem nu och då kan alla som känner mej räkna ut att jag har minst lika många kvar. Som oxå vill med. "Men dom tar ju inte så mkt plats" Där är ett problem, så tänker jag hela tiden. Anar att nästa problem är lathet "aaa, fan va jobbigt att prova vilken bh som ska med, jag gör de imorrn". Så imorrn innan jag ska sova är jag packad i allra högsta grad (förhoppningsvis iaf, här lovas inget). Hm, tror alla förstått mina dilemman. Kan istället lägga ut en bild på snygga FäboJennan som gör sin sista dag på Sibylla imorrn. Men ingen är ledsen för det (hih vi ska röja i sthlm;*)   

Och just det, malin, jag är din hickande kines:$

Kommentarer
Postat av: [elina]

SVAR; Åh just ja du skulle ju fara iväg :P Vart var det du skulle fara?

2008-08-07 @ 10:41:18
URL: http://heretostay.blogg.se/
Postat av: [elina]

SVAR; Åh gud så himla roligt =D Hoppas du får en kul resa!

2008-08-07 @ 12:16:10
URL: http://heretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0