Och vidare,- Bulgarien


Bulgarien, burgas, sunny beach, hotell mariner, rum 416. Där befann jag mig en vecka, en av dom absolut bästa veckorna i mitt liv.
Hotellet till att börja med var grymt, bara ungdomar; Svenska ungdomar! Fest på alla balkonger, utsikt över poolen och innergården och inte glömma att hotellet låg typ mitt i allt =) Råbra! Stranden går inte klaga på, solen var sjuukt varm och jag pressade som fan. Kajsa och cissi är minst lika bruna men solade kanske hälften av vad jag gjorde, och jag har tillochmed varit utomlands två gånger till i sommar. Jag är inte bitter..
CK jar lyriska över alla kläder, och billigt var de oxå. Jag köpte knappt ngt, blåste som sagt alla pengar i sthlm. Lika bra, ser ju hur ofta jag använder kläderna från turkiet förra sommaren.
På torsdagen hade jag dragit på mej en rejäl förkylning, 17 gigantiska myggbett på benen som såg ut som jag blivit sjuk eller liknande, blivit lite brunare och var allmänt sliten. Vi sov, vaknade betydligt piggare fast med mer myggbett.
Jag klippte mej, helt sjukt, pekade på en bild på en snelugg, inte allt för olik som jag haDE fast rätt mkt kortare. Kärringen klippte pannlugg. Jag ville bara döda henne, så det första jag gjorde idag var att boka en klipptid här hemma. Jävla jävla  äckeltant. Kortet är taget suddigt med mening, ingen förtjänar att se hur det ser ut i skarp bild. Så hemskt är de faktiskt!

Den glade vikingen var kul, folk dansade på bardiskarna (vi oxå) och dom sprutade ner en tjej med brandsprutan. Grabbarna bus var inte planerat, alldeles för dyrt för våran tajta budget, men jag for ändå dit på måndagen med emma för 12.5 svenska kr. Ångrar inte en sekund att jag gjorde det, har aldrig sett så mkt skum i hela mitt liv. Det var galet, mkt möjligt den bästa kvällen på hela resan! Stjärnorna syntes inte genom åskan, men allt annat var great, kajsa och cissi är stjärnor och lyste med sin frånvaro. Emmas frånvaro fanns oxå. Galen tjej:D Men spelar ingen större roll, det var perfekt ändå!
Sista dagen var vi lite lagomt tjejigt och gick för att fixa naglarna. Inte fläckfritt, men låångt ifrån lika misslyckat som luggen.

Hann bli stucken av en geting i fingret oxå, och få en glasbit i foten. Annars hade i grymt tur. Alla andra vi snackat med har blivit avstulna saket, jagade med batong, indragna i taxibilar, nerdrogade och nästan våldtagna eller bara nerslagna. Kändes lite skönt att åka hem trots allt, hade nog inte vågat gå ut iallafall;)
Tycker att det är tråkigt, folk man hänger med där och lär känna träffar man aldrig igen. Kommer sakna alla våra hotellmates, dom var super!
Kajsa, Cissi, Emanuel, Alle, Ronny, Emma, Zacke, Sonny, Dennis, Erik, Johan, Tobbe --> superB, utan dessa hade resan inte varit desamma. Tack (L)

Kommentarer
Postat av: e

Tack ,så jävla kul jag hade , btw vad fan hände med alla bilderna? :O ja minns fan inte ens att en kamera va framme den där kvällen :O hahah så jävla äcklig jag ser ut hahahahah

2008-08-23 @ 00:47:17
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0