Att återfinna sin bikiniunderdel

Nu undrar kanske folk hur man kan tappa bort ett par bikinitrosor bara sådär? Det var inte så att jag hade dom på mig och helt plötsligt upptäckte att jag gick utan trosor, utan dom låg i min väska och nu när jag packar upp hittar jag bara överdelen. Shit, hade jag supit bot dom? Vem skulle få glädjen att hitta dom på marken alternativt i en buske? Men min syster hittade dom, och det var en jäkla tur de för jag behöver dom i bulgarien!!
Nu handlade det inte om vita byxor längre, inte om slut snus eller ngt sånt heller visade det sig. Utan allt hade en rimlig förklaring. Förlåt för mitt argsinne i lördags:$ Jag vet inte om jag ska luta mig fram eller bak, sånt är livet ibland. För sällan för att jag ska vänja mej, för ofta för att jag ska acceptera det.
Jag malin och herr frödinge (han som kladdar för mkt, men är jäkligt trevlig. De är därför vi fortsätter hänga med han gång på gång) såg fightclub ikv, helt okej. Kändes härligt att ha malin här, hon är en bra person och jag älskar henne. Vi har setts alldeles för lite i sommar, lååångt under standard och minimum. Pratade igenom våra kriser, våra problem med helgen och kommande tider. Mörker dvs, jävla höst.
 


Aja, jag stressade iallafall hem från jobbet idag för det. Imorse då jag for stod det ett helt och halvskabbigt hus i hörnet här nedanför, när jag kom hem var det totalrivet. Vilken fart! Men å andra sidan så går det verkligen fort att krossa ngt, man kan krossa drömmar, hjärtan och framtider på bara några sekunder så varför inte rasa ngt matriellt på bara några timmar?

Kommentarer
Postat av: [elina]

SVAR; Jodå det rullar på :P hur är det själv?

2008-08-07 @ 00:02:04
URL: http://heretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0